j
k
j a
j l
[Petter Reinholdtsen]
Møtet finner sted på #spell-norwegian (irc.oftc.net). Fint om dere kan legge inn info på wikien om dere kommer eller ikke.
Ingen har ført seg opp på wikien. Betyr det at jeg blir alene på dagens møte.
Vennlig hilsen,
Back to the thread
Back to the list