Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1079740369.14806.18.camel@chico.njus.no:
viss argumentet ditt er at U+2018 er vanskeleg tilgjengeleg, så er no det ei lett sak å fikse. vi brukar trass alt Linux!
eg brukar amerikansk tastaturutlegg, og då er det naturleg å plassere desse teikna på AltGr+semikolon og AltGr+apostrof:
Og endelig blir «Alt Gr»-tasten brukt til det han var meint til («Alternative Graphics»).
(som du sikkert forstår får eg «» om eg held nede Shift.)
Det *norske* tastaturoppsettet inneheld visstnok tastebindingar til alle ISO 8859-1-teikn. « og » får du her med «Alt + Z» og «Alt + X». Er det nokon som kjenner til ei oversikt over dei andre tastebindingane?