...mens jeg misliker "linje"-delen. Fordi linje ikke gir den samme assosiasiasjonen til et sted du finner noe. Inneholder linjer noe? Panel er et sted hvor ting, for eksempel knapper er samlet.
On Tue, Apr 28, 2020 at 12:48 PM Kolbjørn Stuestøl kolbjoern@stuestoel.no wrote:
Amen. Eg føler også at knappane blir brukte til navigering, ikkje navigasjon. Føler at navigering er den konkrete handlinga medan navigasjon er å utføre navigering. Men dette er eigentleg "synsing" frå mi side. Har ikkje noko fasitsvar her. Men er einig i at vi bør vere konsekvente. Kolbjørn.
Den 28.04.2020 07:11, skreiv Hans Fredrik Nordhaug:
søn. 26. apr. 2020 kl. 11:14 skrev Karl Ove Hufthammer <karl@huftis.org :
Eg klarar ikkje verta einig med meg sjølv om kva som er mest naturleg av «navigasjonslinje» og «navigeringslinje» på norsk. Det er altså snakk om denne linja med knappar som «Tilbake», «Fram» og «Heim» i for eksempel ein nettlesar, der ein kan navigera seg mellom nettsider/dokument. På engelsk heiter det «navigation bar» eller «navigation toolbar».
Jeg holder en knapp på navigeringslinje som mest naturlig, akkurat som parkeringsplass.
Jeg merker at navigasjonslinje også fungerer, men navigasjon brukt i denne sammenhengen føles litt norsk-engelsk.
Å være konsekvent er bra.
Hans
PS! Jeg ser at fellesordlista har "bread crumbs = navigasjonssti".. _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org
E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org