j
k
j a
j l
On Fri, 2005-01-14 at 14:49 +0100, Axel Bojer wrote:
... Vi har altså: enitet (Bl.a. Karl Ove) subjekt (bl.a Herman?) sertifikateier/bruker/innehaver (Axel)
Vi har altså: enitet (Bl.a. Karl Ove) subjekt (bl.a Herman?) sertifikateier/bruker/innehaver (Axel)
enitet (Bl.a. Karl Ove) subjekt (bl.a Herman?) sertifikateier/bruker/innehaver (Axel)
"entitet" er rett. ferdig med det.
Back to the thread
Back to the list