On Wed, 2004-02-18 at 11:26 +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:
On Wed, Feb 18, 2004 at 11:15:14AM +0100, Eivind Tagseth wrote:
Men her har man tross alt eksplisitt bedt om en 12-timers klokke (%I), så hva skal da skje? Skal den vises som en 24-timers klokke likevel?
Jeg synes det.
Kan evt brukes til å skrive forskjellige formater for tid, slik
18:14:20 18.14.20
eg synest berre %X og namna på dagar og månader skal vere locale- avhengig. viss ein treng meir kontroll enn dette, får ein omsetje formatstrengen og krevje at brukarane har sett LC_MESSAGES også.
(legg merke til at %D alltid er MM/DD/YY. viss det kan variere kva %D ekspanderer til, får vi kaos :-)