At 25.11.2001 19:21, Karl Ove Hufthammer wrote:
2001-11-25 17:00:52, Kjetil Torgrim Homme kjetilho@linpro.no:
Eit anna eksempel er «oktett» i staden for «byte». Ein del teknikarar vil sjå at språkbruken vert meir presis,
Kan me forresten bli einige om å bruka 'oktett' når dette er meir presist, sjølv om den engelske originalteksten brukar 'byte'?
Litt relatert, kan me òg bli einige om å alltid bruka dei skikkelige binærprefiksa <URL: http://physics.nist.gov/cuu/Units/binary.html > i omsetjingane (når det er denne som er meint i originalteksten, sjølvsagt).
Synes det er litt tvilsomt å bruke oktett, det er ikke spesielt etablert ord. Jeg tror ikke jeg automatisk ville ha koblet oktett med byte (selv om det ikke er vanskelig å forstå, jfr. oktetter av en ip-adresse er rimelig etablert språk).
Jeg tror flere leg-menn og kvinner vet hva en byte er, enn hvor mange av de vet hvor mange bits det går i en byte (noe som er litt elementert for å forstå bakgrunnen bak ordet).