Måndag 04 april 2005 18:10 skreiv Axel Bojer:
mandag 04 april 2005, 13:45, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
| Eg kjem ikkje på noko like kort og fengande som det engelske uttrykket, | men kanskje «Oppsett for fleire arbeidsplassar» kan duga?
Simultanbrukaroppsett?