Hans F. Nordhaug wrote:
- Klaus Ade Johnstad klaus@skolelinux.no [2007-12-29]:
I kde når jeg høyreklikker, så kan jeg velge "Lag ny->Mappe", når jeg gjør det så blir jeg spurt om "katalognavn", forvirrende.
Ja, det var forvirrende. Jeg tror jeg prøvde en finne teksten "katalognavn" da du sendte denne meldingen for lenge siden - uten hell. Karl Ove, kan du bekrefte at dette er fikset i gjeldende oversettelse?
Hei
Eg ser det er retta i kde4-stable og kde3-stable. Det er ikkje retta i kde-3.5.5, som er den versjonen som Debian Edu brukar. Dette blir retta neste gong vi lastar opp oppdaterte språkpakkar.
Håvard