j
k
j a
j l
2001-09-05 14:57:02, Kjetil Torgrim Homme kjetilho@linpro.no:
Evt. kan vi gjere som i Solaris -- der er ikkje namnet på dagane og månadane korta ned i det heile:
Eg synest det høyrest ut som den beste løysinga.
Back to the thread
Back to the list