Arno Teigseth wrote:
Mulig jeg spør dumt her, men hvem protesterer? Kan ikke ubuntu bruke skolelinux' norske oversettinger? --arno
Vel. Alexander Rødseth protesterer jo, men jeg forstår ikke hvorfor han gnåler om distribusjonsbytte? Både Canonical og andre har som Arno nevner, tilgang til blant annet Skolelinux sine oversettelser. Hvorfor skal vi sy puter under armene på Canonical, når det er de som nekter å gjøre en god jobb?
---- Opprinnelig melding ---- Fra: Alexander Rødseth rodseth@gmail.com Sendt: Til: i18n-no@lister.ping.uio.no Emne: Re: [i18n-no] Spørjeundersøking for Launchpad
Hei,
Ubuntu og Launchpad har vokst seg større og mer betydningsfull enn både KDE-prosjektet og norske oversettere (som ikke bruker Launchpad) tilsammen. Jeg vil derfor anbefale å heller samarbeide med Ubuntu enn å protestere med å bytte distribusjon o.l. Det er min mening.
mvh Alexander Rødseth
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no