On tir, 2008-04-29 at 19:25 +0200, Axel Bojer wrote:
Er det noen som har fått til alt-koder på Linux, og da kanskje også vet hva som må til for å få dette til?
http://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/unicode.html
Det beste er kanskje å lage en keymap? Ellers bruker jeg kcharselect, f.eks. til å sette inn ellipsis … det gjelder bare å huske på at den ligger i tabell 32 :-) så det er litt tungvint for sjelden brukte tegn.
Prøv AltGr på tastaturet og se hva som er definert: €, µ, ¢ osv
Bjørn