Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no skreiv:
Er noen ledige til å gjøre språkvask av OpenOffice-filer?
Eg har planar om å gå gjennom alle OOo-filene, men for tida er eg ganske opptatt. Det vil derfor gå noko seint ...
For øvrig heiter programpakken OpenOffice.org, ikkje OpenOffice. Det er fint om me brukar rett namn, spesielt «eksternt» (i rapportar, på nettsidene og sånt).