Karl Ove Hufthammer:
No er det gjort. No er omsettingane flytta frå i18n/kde4 til i18n/kde4/summit, so alle omsettarane må oppdatera oppsettet sitt i KBabel.
Omsettingane måtte dessverre flyttast éin gong til. No slepp de heldigvis å sletta noko; det held å ta «svn up». Men de må igjen oppdatera oppsettet i KBabel (muligens ikkje nødvendig, avhengig av korleis oppsettet dykkar alt er).
Eg håpar dette vert siste gong.