Onsdag 30. juli 2008 skreiv Karl Ove Hufthammer:
KDE-omsettingane må dessverre flyttast, og det held eg på med no. Mitt råd er å ikkje røra nokon filer eller mapper under «i18n/kde4» før flyttinga er fullført og eg har gjeve klarsignal.
Som kan ta nokre år, med den farten SVN har no … :-(