j
k
j a
j l
onsdag 14. januar 2004, 00:56, skrev Kjetil Torgrim Homme:
eit alternativ er "ape etter", då slepp ein skattefut-assosiasjonane ;-)
Etteraper ;-)
(for de som har sluttet å stemme på Arbeiderparti ;-)
- K
Back to the thread
Back to the list