[Håvard Korsvoll]
Eg synest det er vanskelegare vite kva vi skal omsetje triggers med, slik at det blir forståeleg. Triggers som det er snakk om her er ei liste med ting som skal gjerast etter installasjonen av alle pakkar.
På svensk (oppdaget jeg nettopp ved oppgradering i Lenny) har de brukt 'utløsare'.
Grunnen er at ting som er blir gjort etter installasjon av ein pakke ofte blir gjort om igjen ved installasjon av ein anna pakke. Så ein samlar opp all slik etterbehandling og køyrer det til slutt, slik at ein slepp å køyre det mange gongar ved installasjon av eit stort antal pakkar.
Foreslår at en holder seg til det engelske konseptet, og bruker utløser for trigger.
Vennlig hilsen,