onsdag 14 august 2002, 11:13, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Vel, eit skjema som sender ein slik e-post er trivielt å laga. Kort fortalt ser Debian/KDE sitt e-postformat slik ut:
Package: OpenOffice.org bokmål Version: 1.0.1 Windows Severity: normal
... feilrapport ...
Som prosjektleder for oversetting av OpenOffice kan jeg bare bestemme at Gaute får i oppdrag å tilrettelegge et enkelt og brukervennlig system for å rapportere språkmangler. Hvordan dette bør fungere enklest mulig for brukere av OpenOffice er diskutert. Man bør knytte tjenesten til det som allerede er gjort av nordland fylkeskommune for å lede brukere mest mulig til OpenOffice brukerforum: http://forum.nfk.no/
Dette kan gjøres i samarbeid med Runar Ingebrigtsen som har tilrettelagt brukerforumet: "Runar Ingebrigtsen" runar.ingebrigtsen@NFK.no
- Knut