Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org skriev:
Ja, det er det eg ikkje forstår. Endringa vil vel *berre* gjelda Ubuntu, og *ikkje* andre?
Det eg meiner er at alle får glede av KDE-omsetjingane som ikkje vert gjorde på Lauchpad dersom vi ber om
- If 1. involves too much work, we can arrange for automatically
reverting all translations in Ubuntu for a particular language. To discuss that (because it's hardly the best thing to lose all potential fixes and improvements), please file a question on https://answers.launchpad.net/rosetta/
Håpar dette var meir forståeleg. :)
– Eirik U. Birkeland