On Sunday 15 January 2023 12:13, Karl Ove Hufthammer wrote:
Kva skal me kalla «likes» på norsk? Alle veit vel kva det er snakk
Eg føreslår «likarklikk» («likerklikk» på bokmål). Det er ganske nært
Jeg stemmer for «Likerklikk». Det er presist og de aller fleste forstår umiddelbart hva det er snakk om. .
For spesifikke tenester/program kan ein sjølvsagt bruka meir spesifikke ord, som <…> «opp-tomlar».
Det heter vel «Tommel opp» på norsk? På bokmål i hvert fall.