onsdag 11 september 2002, 17:34, skrev Arne Christian Hårseth:
SUN får koden til slutt uansett.
Sun vil ikke få koden. Vi jobber med å sikre videre finansiering av personer som kan oversette OpenOffice. Det er så mange ting som skjer i offentlig sektor akkurat nå, og vi bør gjøre alt vi kan for at dette går i riktig retning. Vi setter stor pris på den jobben du har gjort og viljen du har til å bidra selv om mulighetene i en kortere periode er redusert.
Jeg ville satt pris på om man heller var med og oversatte KDE 3.1 eller GNOME i den korte perioden språkstrengene holdes på fylkeskommunens CVS. Vi forsøker å gjøre dette så ryddig, til så liten ulempe som mulig for deg og andre. Men grunnet handelspolitiske grep er dette vanskelig å gjøre alle tillags akkurat nå. Jeg beklager dette.
Ellers er det svært gode nyheter i Kommunal rapport og i dagens Computerworld.
http://www.kommunal-rapport.no/index.db2?id=112213
- Knut