Eivind Tagseth eivindt@multinet.no skreiv i innlegget news:20020719145142.GC4616@tagseth-trd.consultit.no:
Nei, ikke ta med «overflyt». Man bør heller omformulere det hele. (Ord for ord oversettelse er generellt en dårlig ide). F.eks: Minnet er fullt. ... Fordi minner er blitt fullt osv, slik det står som første alternativ. (... due to an internal overflow... kan jo f.eks bli: ... fordi internminnet er fullt ... el?).
Nja, en overflow oppstår etter at minnet er fullt, og du fortsatt fyller på, slik at det flyter over.
Hmm, det er to forskjellige ting ute og går her. Den eine er viss minnet, stabelen, tabellen, strukturen e.l. er full, og ikkje kan innehelda meir. Då kan få melding om «xxx er full». Her flyter ingenting over.
Det andre er i språk som ikkje brukar «bounds checking». Her *kan* ting flyta over, men du får inga melding om det (nettopp *fordi* det ikkje blir utført noko «bounds checking»). Det einaste du opplever, er at programmet krasjer, eller på annan måte ikkje fungerer skikkelig.