mandag 23. januar 2006, 14:03, skrev Axel Bojer:
fredag 20. januar 2006, 08:56, skrev Petter Reinholdtsen:
[Axel Bojer]
(...)
Vi bør vel også bli enige om hvilken målform vi skal bruke i alle fall som lagringsformat, dvs. enten ubunden eller ubestemt, f.eks.
Ja, jeg var så freidig å endre dette til bokmål, da det vel er flere bokmålsbrukere enn nynorskbrukere og du ville ha en entydig form. Men kanskje nynorskfolket synes det er litt dårlig gjort? Skal vi tillate begge allikevel, både nynorsk og bokmålsvariantene?
Derimot har eg lagt vinn på å skriva også dei nye delane av veiledninga på nynorsk då det kanskje blir ei slags utjamning :-) Men de må berre rettja opp om eg har skreve noke gale :-D
Mvh Axel