mandag 12. august 2002, 16:37, skrev Karl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget | news:OF8ABF1943.489DE514-ONC1256C13.003C4096@akershus-f.kommune.n | | o: | > eg så det ene mer som et spill (tuxtype), det andre mer | > som et læringsprogram (ktouch). Man lærer nok det samme, men | > på ulike måter. For min del gjerne begge i «annet» eller begge | > under «norsk»; kom med forslag! | | Begge under norsk. Putt iallfall begge i same kategori.
Da sier vi det, iallefall for min del ...
Axel