onsdag 10 desember 2003, 20:56, skrev Magni Onsøien: | On Wed, Dec 10, 2003 at 05:36:03PM +0100, Knut Yrvin said: | > onsdag 10. desember 2003, 13:31, skrev Åsmund Skjæveland: | > > Eg treng eit norsk ord for 'throbber', som er den vesle dingsen som | > > gjerne er oppe i eit hjørne på ein nettlesar og viser at noko skjer, | > > ved å vera animert når ei side driv og lastar. | > | > Liknende funksjonalitet heter «progress bar» på engelsk. Vi har valgt å | > oversette til «framdriftsviser» på norsk 1) 2) 3). | > | > Et forslag kan være å kalle «throbber» for «framdriftspuls»? | > | > 3) http://i18n.skolelinux.no/nb/bildeordbok/pict17.png | | Dette er det eg vil kalle ein progress bar på engelsk, ja, og | framdriftsvisar (eller framdriftsindikator, som eg ville sagt med min hug | til adekvate synonym). Men throbber er den animerte dingsen øvst til høgre | i t.d. mozilla og IE, og det vert noko anna. | | (Som http://www.geocities.com/Tokyo/6774/throbber.htm) | | Språkrådet kallar den puls-ikon, det er kanskje hakket betre enn pulsator, | som eg synes vert litt for openbart konstruert. Så eg røyster for | puls-ikon. (Tasteleifen "puls-ikno" fungerer også, den er trass alt litt | lite nyttig ;)) | | http://www.sprakrad.no/paanorsk.htm
Fellesordlista: animated graphic -> animasjon se også text animation For dette er vel en typisk animasjon? Hva med mini-animasjon (ikke så veldig norsk, men blir forstått)
-Axel