Lars Ivar Igesund wrote:
Eg har omsett Yzis (www.yzis.org) til nynorsk og putta nn.po i svn der. Eg har og lagt den ved her, i tilfelle nokon skulle ynskje å kritisere/dobbelsjekke.
Nokre umiddelbare ting eg ser:
font --> skrift opasitet --> gjennomsikt? (sjølv om det eigentlig er det motsette?) &Ny... --> &Ny ... (me har alltid mellomrom før ellipseteikn, fiks for alle) " --> « eller »
Kan du legga inn fila i Skulelinux-CVS-lageret òg?