On ons, 2004-08-11 at 13:13 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
=?utf-8?Q?H=C3=A5vard?= Korsvoll korsvoll@skulelinux.no skreiv i innlegget news:4531.193.90.168.118.1092222044.squirrel@init.linpro.no:
«stroke» vert også brukt i samband med å gje kommandoar med muspeikaren. Vanlegvis ved å halde nede midtre musknapp medan ein teiknar ein figur med muspeikaren. Ulike figurar er so lenkja til ulike kommandoar.
Dette forsto eg ikkje. Har du eit eksempel på eit program med denne funksjonen?
Opera og Mozilla kan styrast med gestar, figurar du teiknar med musa, for å bla fram og attende eller liknande.