Karl Ove Hufthammer lister@huftis.org:
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:1029853295.3d62506f065c5@epost.start.no:
Så hvis jeg forstår deg rett: du har et program/skript som gjør om html til xhtml,
Eg brukar programmet HTML Tidy (utvikla av redaktøren av HTML 4.01-standarden) som kan fiksa opp i stygg/ugyldig HTML, finformatera han, og generera god, gyldig og vakker HTML og XHTML. Du finn det på <URL: http://tidy.sourceforge.net/ >.
deretter har du brukt programmet «xslt»?
XSLT er ein W3C-standard for transformering av XML-dokument til andre XML-dokument, HTML-dokument eller tekstdokument. Sjå <URL: http://www.w3.org/TR/xslt >.
*Programmet* eg brukte er XSLT-prosessoren Saxon <URL: http://saxon.sourceforge.net/ >, som er ein av dei beste og mest konforme. Det finst òg andre XSLT-prosessorarar. Mozilla har ein innebygd.
Er disse fritt tilgjengelige
Ja.
eller vanskelige å bruke?
HTML Tidy er sers lett å bruka. XSLT har noko ein litt høg læreterskel.
-- Karl Ove Hufthammer
Takk!
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/