Den 03. mai 2012 13:36, skrev Thomas Nygreen:
On 2012 5 3 09:36, "Kolbjørn Stuestøl" kolbjoern@stuestoel.no wrote:
Ja, men eg skulle gjerne hatt eit ord eller to å bruke her før programmet
blir vanleg tilgjengeleg og vi kanskje endar opp med «cage transform» utan omsetjing.
Foreslår «frihåndstransform». Kommer ikke på noe bedre.
Andre forslag: Fri deformering Fri formendring Fri forvrengning Forvrengning (Trenger man å si at den er fri? Gjelder også de andre eksemplene.)
-Axel