Sundag 10. februar 2008 skreiv Axel Bojer:
Fikk imidlertid ikke meldt inn dette, da jeg fikk følgende beskjed:
Sender fildata .svn: Innsending feilet (detaljer følger): svn: User axelb does not own lock on path '/trunk/i18n/kde4-trunk/nb/messages/kdepim/kmail.po' (currently locked by huftis)
Har Karl Ove låst SVN?
Eg har låst kde4-trunk, for å hindra at folk skal senda inn omsettingar der (som uansett vert overskrivne når me ev. går over frå å omsetta kde4-stable til å omsetta kde4-trunk).
Når er dette i så fall over, så jeg får meldt inn feilen (ikke at det haster, men greit å vite).
Du kan alltids låsa opp sjølv.
Håper Geir Ove kan melde disse inn før neste versjon, så vi slipper mer av denne feilen :-)
Geir Ove? Eg har iallfall meldt inn oppdateringane dine (som for øvrig hadde nye syntaksfeil) for kde3-stable.