j
k
j a
j l
Hei
I amarok.po i extragear-multimedia står det «Amarok 1.4» i oppføring 655. Det er da virkelig Amarok 2.0 som skal gå i KDE 4. Det er ihvertfall den jeg bruker. Er ikke dette fila for Amarok 2.0?
-Bjørn
Back to the thread
Back to the list