Hei
I amarok.po i extragear-multimedia står det «Amarok 1.4» i oppføring 655. Det er da virkelig Amarok 2.0 som skal gå i KDE 4. Det er ihvertfall den jeg bruker. Er ikke dette fila for Amarok 2.0?
-Bjørn
Tysdag 23. desember 2008 skreiv Bjørn Kvisli:
I amarok.po i extragear-multimedia står det «Amarok 1.4» i oppføring 655. Det er da virkelig Amarok 2.0 som skal gå i KDE 4. Det er ihvertfall den jeg bruker. Er ikke dette fila for Amarok 2.0?
Jo, alle filene i kde4-mappa er for KDE 4-versjonane. Teksten gjeld import av statistikk frå Amarok 1.4 (som ein òg kan lesa ut frå kjeldereferansen).
For øvrig vil ikkje neste Amarok (som kjem i morgon, etter planen) innehelda dei siste endringane i bokmålsomsettinga, sidan fila ikkje er syntaktisk gyldig (jf. andre e-postar sendt til denne lista).