On Thu, 10 Jul 2008 19:45:35 +0200, Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org wrote:
Torsdag 10. juli 2008 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
- loopback
- filmontering
her bør det engelske ordet endrast til "loopback mount".
Eg synest ikkje det. «loopback» vert jo gjerne brukt utan «mount», i for eksempel «loopback device», som kan han heita «filmonteringseining».
Det finnes også en nettverksenhet som kalles loopback, som typisker den enheten «localhost» og 127.0.0.1 er rutet over. Hva kallervi den på norsk?