Gaute Hvoslef Kvalnes:
«Nyleg brukte filer» er brukt på nynorsk, og det synest eg fungerer bra.
Det synes jeg er et godt forslag.
Med det burde det være mulig å finne en løsning på "open recent" som fungerer bedre enn "åpne nylig" også. Der seg nynorsk har brukt "Nyleg brukt" og det er en mulig. "Åpne nylig brukte" kan kanskje også være en mulighet.
Nå ser jeg at "innstillinger" og "konfigurasjon" brukes litt om hverandre også. "Innstillinger" er vel det beste valget her?