Tysdag 6. januar 2009 skreiv Eirik U. Birkeland:
Det vil jo utan tvil gje omsetjingane mykje betre kvalitet, i
tillegg til at andre enn Ubuntu får glede av dei.
Hmm. Har eg misforstått noko med forslaget? Går ikkje forslaget ut på *også* Ubuntu får glede av omsettingane?
Eg meinte andre *i tillegg* til Ubuntu.
Ja, det er det eg ikkje forstår. Endringa vil vel *berre* gjelda Ubuntu, og *ikkje* andre?