On Sat, 15 Jun 2002, Carl Lunde wrote:
Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no writes:
Før vi går inn for å etablere nye termer, må vi være trygge på at vi vet hva originalen står for. Vet vi at «Letter» virkelig er amerikanernes foretrukne størrelse på brevark?
Jeg spurte på IRC, og fikk følgende svar:
17:59 < ToMMY2ooo> us letter is a paper size, like a4 is the standard paper size for documents over here in the uk, us letter is the standard paper size for documents int he usa
Han ser riktignok ut til å være en brite, men ingen andre protesterte.
Jeg fikk et lignende svar på kde-i18n-doc.