Hei, Håper dette er rette sted å henvende seg. Når man svarer e-poster i Kmail kommer dette i emne-feltet: "På Mandag 12 mai 2008 , 09:45:29 skrev xx:" Her er det rom for forbedring. For det første synes jeg "På" bør fjernes, det virker merkelig og er nok en litt forhastet oversettelse fra engelsk hvor man bruker "on". Deretter mangler det punktum etter datoen og det er et malplassert mellomrom framfor kommaet.
Jeg synes dette er viktigere å få korrekt enn oversettelsen av selve programmet. Selv redigerer jeg den linja manuelt hver gang... Den nynorske versjonen er forøvrig fortsatt på engelsk.
Mvh, Jostein Hauge