Hei,
«Tilleggsavgifter» er ikke dum. Jeg har også kommet på «Øvrige avgifter» etter at jeg sendte eposten. Jeg ser også at det jeg ikke nødvendigvis kan oversette likt i alle strengene.
Jeg lar det gå litt til
Kjetil
Den 07.05.2023 17:45, skrev Johnny A. Solbu:
On Sunday 07 May 2023 16:47, Kjetil Sørlund wrote:
Jeg står mellom: Ytterligere avgifter Andre avgifter Ekstra avgifter
Av de tre ser «Ytterligere avgifter» mest riktig ut.
Har dere noen synspunkter, evt bedre forslag?
Hva med «Tilleggsavgifter»?
E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org