[Keld Jørn Simonsen]
hei
Blir ÷ brukt som minus-tegn i Norge? Det blir det i Danmark.
I noen andre land blir det jo brukt som et divisjonstegn. Men det er nok forvirrende i Danmark og Norge.
Jeg tror jeg har sett det brukt som minus-tegn i håndskrift. Tror oversetterlisten for bokmål og nynorsk, i18n-no@lister.ping.uio.no, har folk med god peiling på temaet. CC dit, i håp om et mer autorativt svar.
Vennlig hilsen,