Var og presenterte Skolelinux for lærere og IT-ledere i Hurum kommune i dag. Til og med ordføreren var på plass ...
En lærer mente ordet «emulator» var meningsløst når man hadde det gode norske uttrykket «etterligner». Syntes det var et godt forslag. Hva syntes dere?
mvh Knut