On Tue, 2009-05-26 at 19:38 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Nei, «gjennomstreking» er ganske konsekvent brukt i omsettingar av mange program. Dels er grunnen kanskje at me har «overstreking» i tillegg. For eksempel Abiword har støtta dette lenge, og då heiter det
understreking gjennomstreking overstreking
I samanhengane ordet vert brukt er det IMHO heilt uproblematisk.
i denne samanhengen ville eg forvente at gjennomstreking var ein tynn strek, og overstreking var ein tjukk strek.
Toppstrek likar eg ikkje. Det har ikkje same form som dei andre strekane, og i utgangspunktet ville eg trudd det var snakk om kantlinjer. (Og sidan nokon nemnte CSS: i CSS har ein *både* overstreking og toppstrekar.)
det må då heite toppkantline eller liknande.