Petter Reinholdtsen skreiv:
Jeg la nettopp merke til at utloggingsdialogen i KDE på kubuntu inneholder "omigjen" som et norsk ord. Så vidt jeg vet bør det skrives "om igjen", og jeg synes "omigjen" virker som en skrivefeil. En 'grep' i KDE-oversettelsen viser at "omigjen" brukes mange ganger. Kanskje på tide å gjøre noe med det?
Ja. Det skal skrivast «om igjen». «Omigjen» er riksmål. Men eg føretrekker uansett «på nytt».