[Axel Bojer]
Nå har jeg endret litt på pressemeldinga. Det ble foreslått i en privat e-post til meg at ordbøker ble til retteprogram, men det har jeg latt være, da jeg ikke er sikker på hva som er teknisk korrekt. Jeg jobber i all fall mest med ordene :-)
Jeg tror det blir mer korrekt å snakke om stavekontroll. Det er jo det vi endre opp med. Men det er helt klart en ordliste vi bruker for å lage stavekontrollen.
Bare meld endringsforslag til lista.
Betyr det at de andre forslagene fra referat og IRC-logg ble forkastet? Jeg savner spesielt et sitat fra en eller annen prosjektdeltager (deg?).
Ellers kan vi vel kanskje bare sende den i neste uke en gang?
Jepp.