On 16 Oct 01, at 0:50, Roy-Magne Mo wrote:
On Tue, Oct 16, 2001 at 12:17:37AM +0200, Karl Ove Hufthammer wrote: > Det er absolutt ein fordel om terminologien er einsarta på tvers > av dei ulike programpakkane. Her er to ord(par) som blir brukt i > ulike pakkar. Kven av dei skal me velja? > > bli eller verte > tilkopling eller samband > > Eg føretrekker dei første i kvart par, men dette kan me godt gjera > demokratisk.
Eg er eining med deg, men tilkopling er vel nesten eit verb? Samband og tilkopling blir vel ikkje heilt brukt om kvarandre?
Tilkoping er eit substantiv. Men eg reknar med at samband og tilkopling ikkje blir brukte heilt om kvarandre.
Jon Grepstad
Jon Grepstad informasjonsrådgjevar / Information Adviser Norsk språkråd / The Norwegian Language Council Postboks 8107 Dep, 0032 Oslo Tlf./Phone (+ 47) 22 42 40 20 Faks/Fax (+ 47) 22 42 76 76