Til orientering har eg starta på omsetting av openSUSE til nynorsk. Brukar automatisk omsetting frå bokmål til nynorsk via Apertium, noko som sparar mykje tid og arbeid. Dette kan sjølvsagt ogso brukast for andre dataprogram der bokmålsomsettinga er veldig komplett og god.