On Wed, 12 Dec 2001, Karl Ove Hufthammer wrote:
Eg fekk i dag ein litt sint e-post av ein nordmann angåande språkkoden for bokmål i AbiWord ('nb-NO'). Nokre utdrag:
...
The Problem: The UNIX standard for "Norsk"/"Norwegian" is "no-NO" or just "no". It is not, and will never be, "nb-NO".Nokre kommentarar til dette?
Det er litt sært at bokmål og nynorsk merkes som forskjellige språk, og ikke er kodifisert som to varianter av samme språk, på linje med UK-engelsk og US-engelsk.
Vi skal liksom forstå begge målformene alle sammen, og begge kalles «norsk».