[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Eller 'Nylig brukt' (som på nynorsk)? Teksten er felles for mange KDE-program, og ligg i kdelibs.po.
Ja, bedre. 'Nylig brukte' låter bedre i mine ører.
Har nokon eit betre forslag? Eg er ikkje glad i 'gjer om', men har brukt det likevel.
Kanskje 'Gjenta', 'Gjør på nytt', 'Omgjør' eller 'Omgjør angre'.
På nynorsk: 'Tilbakestill'. KBabel tilbakestiller fila til slik ho var sist ho vart lagra (forkastar alle endringane du har gjort sidan sist).
Kanskje 'Forkast endringer' kan brukes?