("cd" eller "CD"? eg meiner fyrstnemnte.)
Eg og lurte litt på dette. I kscd.po har ein nytta CD. På språkrådet sine sider om samsvarsbøying fann eg desse døma http://www.sprakrad.no/samsvar.htm
«CD-en blei kjøpt på sal.» og «CD-ane blei kjøpte i går.»
Difor vart det CD og CD-en
mvh Lars Nestås Mathisen
_________________________________________________________ Do You Yahoo!? Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com