[posted and mailed]
Kom tilfeldigvis over denne oversikta over nynorskformer i OpenOffice.org "http://i18n.skulelinux.no/nn/sprakval.txt".
Er det greitt at me heller flyttar denne over til språknormalavsnittet i retningslinjene "http://i18n.skulelinux.no/retningslinjer.html%22?
Elles er det nokre variantar eg lurer på om me kan bli einige om:
mislykka/mislukka kjør/køyr hør/høyr beskriving/skildring
Eg har brukt førsteformene.