torsdag 8. august 2002, 12:33, skrev du :
On Thursday 08 August 2002 11:24, Tonje Ostby wrote:
Er inequation det samme som et ulikhetstegn eller «er ikke lik»-tegn?
Er det noen forskjell?
Nei, men jeg bare lurte på om det var det tegnet det var snakk om og ikke noe helt annet. Men da har vi kommet fram til at inequation betyr ulikhetstegn, og vi bruker det i oversettelsen. :-) Fint! Takk, alle sammen.
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no