Den 9. desember 2015 12:25 skreiv Eivind:
Eg har lenge tenkt på å gjera dette, så no får det omsider koma: Me nynorskingar skuldar ein stor takk til Karl Ove for godt omsetjingsarbeid gjennom mange år. Her bør det vanke ein målblome eller to, men til så lenge vil eg i alle fall dele ut Eivinds fortenestmedalje i gull til Hr. Hufthammer. Tusen takk for flott arbeid!
Tusen takk for det! Eg synest det er veldig gjævt å få Eivinds (virtuelle) fortenstmedalje i gull! :)
Og eg lovar at eg skal halda fram med omsetting av fri programvare til nynorsk i åra som kjem.